ח"כ גוטליב תוקפת: "הקונספציה לא השתנתה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ גוטליב תוקפת: "הקונספציה לא השתנתה"

    ח"כ טלי גוטליב לקאהן במהדורת הבוקר ב'קול חי': "מפקד יצא מאזור הלחימה ואמר לי – 'טלי, הקונספציה לא השתנתה'. יש ירידה בעצימות ההפגזות הארטילריות, ראינו קצינים בשטח שמבקשים עזרה אווירית ולא מקבלים. לא פעם אני תוהה מה גורם לדובר צה"ל לספר על תכסיסי לחימה"

    צילום: דובר צה"ל
    13:12
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on הגל נמשך: גם שטראוס מודיעה על העלאת מחירים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), חברה בוועדת חוץ וביטחון, תוקפת את מדיניות קבינט המלחמה ואת דובר צה"ל, בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שני) של 'קול חי'. "אני מבקשת מצה"ל להפגיז מהאוויר. המפקדים בשטח עזי רוח מאין כמותם, אבל ההוראות האלה הן מלמעלה. מי שנשאר בתוך אזור לחימה הוא בן מוות". 

    "נתנו הוראות לעזתיים להתפנות, חלקם נשארו להילחם נגדנו, האחרים נשארו להטריל", הוסיפה גוטליב. "מפקד שיצא מאזור הלחימה אמר לי: 'טלי, הקונספציה לא השתנתה'. יש ירידה בעצימות ההפגזות הארטילריות. ראינו קצינים בשטח שמבקשים עזרה אווירית ולא מקבלים".

    היא התייחסה לקמפיין נגד הממשלה: "לעשות הפגנות ודה לגיטימציה לממשלה בזמן מלחמה זו שערורייה שאני לא יכולה לתפוס". על הפרסום לפיו יש מחסור בחומר נפץ: ".אני חברה בוועדת חוץ וביטחון. אין לנו בחסר בחימושים. ונניח והיה, למה לכתוב על זה בעיתון? זו פגיעה קשה בחוסן הצה"לי".

    היא תקפה את דובר צה"ל: "לא פעם אני תוהה מה גורם לדובר צה"ל לספר על תכסיסי לחימה. אני לא מוכנה לקבל את זה. אני בשלישי לאוקטובר פרסמתי ע"פי מקור שהודיע לי על אימון ארטילרי בעזה ובאותו יום המשיכו להעביר כספים לחמאס".

    על הבחירות המקומיות: "בוודאי לדחות. אם אח שלי שהוא מפקד פלוגה א' היה רוצה להתמודד בבחירות והיה צריך לבחור בין הלחימה לבין ניהול קמפיין הוא לא היה עוזב את הלחימה. לכן צריך לדחות ולו בשביל הלוחמים".



    0 תגובות